Ludo Baauw

Intermax (Rotterdam) is het oudste nog zelfstandige cloudsourcingbedrijf van Nederland dat samen met klanten cloud-IT-oplossingen bedenkt om mensen optimaal te ondersteunen bij het werk waar zij goed in zijn. Intermax Group bestaat uit Intermax Cloudsourcing, Bizway, Guardian360, NFIR, CSK.NL, Intermax Datascience en Gridly. Elk bedrijf is gespecialiseerd in een bepaald aspect van cloud-technologie. Het accent van de dienstverlening ligt op cloud-migratietrajecten, op high secure en high uptime bedrijfskritische platformen en het beheren en bewaken van zeer gevoelige gegevens.

Ludo Baauw (eigenaar): “We leveren inmiddels aan klanten in heel Nederland en hebben collega-Intermakkers door het hele land, maar er is geen cloudbedrijf dat Rotterdamser is dan Intermax! Dat we nu – in ons 25e bestaansjaar – zijn genomineerd voor de Rotterdamse Ondernemersprijs is een absolute kroon op ons werk, waar ik ontzettend trots op ben!”

Meer informatie over Intermax op de website!

Kim Tchai

Tchai (Ridderkerk) is een familiebedrijf met bijna 60 jaar ervaring in het ontwerpen, construeren, fabriceren en installeren van merkactivaties en shopconcepten. Het legt de fysieke verbinding tussen merk en consument. Samen met internationale klanten zoekt Tchai uit waar een merk voor staat, wat het doet en hoe het inspireert. Dit DNA wordt vertaald naar een connected klantbeleving op de winkelvloer; van een strategisch designconcept tot de ontwikkeling van een productpresentatie, brandspace en/ of (flagship)store. Uitgangspunt is dat de consument geraakt wordt en bewust voor het product kiest.

Kim Tchai (eigenaar): “Ik omarm de roots van Tchai. De koers die mijn vader en grootvader hebben ingezet vaar ik nu door. Daarin zoek ik naar de juiste balans, gedreven vanuit hart en bewustzijn. Good energy, creëert good energy! En dan deze nominatie! Geweldig. Trots op het hele team, want: Tchai zijn wij met z’n allen!”

Meer informatie over Tchai op de website!

Maria & Aramis Gandjapour

The Little Green Bag (Rotterdam) groeide afgelopen 10 jaar uit van ‘zolderkamerwebshop’ tot één van de belangrijkste Nederlandse spelers in de tassen en accessoires branche. Met een snelgroeiende webshop en 4 fysieke winkels zet het bedrijf in op een omni-channel strategie. Na overname van het Amsterdamse Cowboysbag in 2016, breidde het bedrijf uit met een groothandel en designafdeling om eigen accessoire merken te lanceren. Na deze toevoeging van de B2B-markt aan de al bestaande B2C-markt ligt de focus op uitbreiding met nieuwe merken en expansie naar het buitenland.

Maria &  Aramis Gandjapour (eigenaren): “Wij zijn vereerd met deze nominatie omdat wij ons herkennen in de Rotterdamse manier van ondernemen; hardwerkend en met beide benen op de grond. Op 21 jarige leeftijd begonnen wij onervaren, maar vol ambitie aan dit avontuur. Nu, 10 jaar later, zijn we heel trots. Het zou geweldig zijn deze prijs in ons jubileumjaar te ontvangen.

Meer informatie over The Little Green Bag op de website!